Opiekun Klientów Kluczowych
Do Twoich głównych zadań należeć będzie:
- - nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z nowymi Klientami,
- - rozwój współpracy z obecnymi Klientami,
- - kompleksowa realizacja procesu sprzedaży,
- - realizacja planów sprzedażowych
- - raportowanie efektów swoich działań,
- - stała praca nad własnym rozwojem
Oczekujemy:
- - łatwość nawiązywania i rozwijania długotrwałych relacji,
- - umiejętność zbierania wymagań Klienta i przygotowywania ofert,
- - znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
- - prawo jazdy kategorii B,
- - dobra znajomość pakietu MS Office,
Mile widziane są:
- - doświadczenie w sprzedaży/doradztwie w zakresie usług informatycznych w tym także wdrożeń systemów wspierających zarządzanie,
- - szerokie kontakty wśród średnich i dużych firm,
- - znajomość zasad licencjonowania Microsoft,
- - bardzo dobra organizacja pracy,
- - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- - samodzielność, odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu,
Kandydatom oferujemy:
- - partnerską atmosferę w zespole,
- - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- - motywacyjny system wynagrodzeń uzależniony od efektów sprzedażowych,
- - niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer i samochód służbowy),
- - szkolenia umożliwiające doskonalenie kompetencji.
Dokumenty aplikacyjne (CV + LM) prześlij bezpośrednio do nas (biuro@lst.pl)
Aplikuj ...